.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگرانی عضو خبرگان رهبری از کارشکنی ها برای پتروشیمی مازندران در حضور وزیر کشور ؛
آیت الله معلمی : احداث پتروشیمی خواسته عموم به ویژه نسل جوان است و نباید این فرصت اشتغال از این استان گرفته شود / نباید به بهانه محیط زیست زمینه جلوگیری از صنایع اشتغال آفرین فراهم شود + ویدئو
شمال نیوز : عضو مجلس خبرگان رهبری: در خصوص پتروشیمی مازندران باید تدبیری اندیشیده شود که هم محیط زیست آسیبی نبیند و هم فرصت اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود.

آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای اداری استان مازندران با حضور وزیر کشور گفت: بیکاری و نبود فرصت جدی برای اشتغال جوانان یکی از مشکلات جدی مازندران است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره احداث پتروشیمی،گفت: با توجه به پیشرفت‌های علمی ایجاد شده امکان مدیریت آلاینده وجود دارد و نباید به بهانه محیط زیست زمینه جلوگیری از صنایع اشتغال آفرین فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه ما نگران بیکاری جوانان هستیم، افزود: احداث پتروشیمی خواسته عموم به ویژه نسل جوان است و نباید این فرصت اشتغال از این استان گرفته شود.

 

 

آیت‌الله معلمی با تأکید بر اینکه همه مسئولان مخالف تخریب محیط زیست هستیم ولی باید زمینه اشتغال جوان هم فراهم شود، گفت: نباید جلوی سرمایه‌گذار گرفته شود و باید رئیس جمهور در این زمینه تدبیر کند و  تلاش شود، هم محیط زیست آسیب نبیند و هم فرصت اشتغال فراهم شود.

 

نماینده ساری و میادرود : برخی در کابینه به پتروشیمی مازندران نگاه شخصی و سلیقه ای دارند !

 بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی هم در جلسه شورای اداری استان گفت: برخی افراد در کابینه دولت نظر شخصی  درباره قضیه پتروشیمی دارند.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.